onsdag 20 januari 2010

Nästa projekt


Jag kunde inte låta bli, så mitt i mina två tröjstickningar som långsamt går framåt, så började jag på en ny slips. (Jag ska på fest på söndag, så den måste vara klar då)


Jag tog mitt röda Vålbergsgarn och stickar mossstickning med stickor 5.5. Det blir ju lite ojämnt för att garnen är det, men det kan nog bli bra i slutändan. Jag kommer lägga upp sen när jag har den på mig.
Så blev katten nyfiken vad jag höll på med när jag ställde upp kameran. (Inte visste jag att katter var så förtjusta i garn:)

2 kommentarer:

  1. Det är lite kaxigt att sticka en slips... Och ännu kaxigare att ta den på sig. Jag gillar slipsar men vete katten om jag skulle våga ha på mig en själv... Kanske dags att testa? :P

    SvaraRadera
  2. Det är klart du ska våga. Stickade slipsar är snart den nya flugan. Vänta bara...

    SvaraRadera