söndag 17 juli 2011

Sommar - Strikketreff i Danmark - barn som leker i pappas stickade tröjor.


Vi firade svensk midsommar i södra Själland för andra året och i år blev det en del intressanta stickutbyten. Maja virkade Iphone-fodral till alla som ville ha i vackra färger. Själv la jag upp en semesterstickning, en tröja till min fru i vackert havsblå lingarn.


Det bästa beviset på min sticknings värde har jag fått av mina barn som gärna använder det jag stickar till dem. Min son frågar mig ofta när jag sitter och stickar. - Stickar du till mig, pappa?


Bilderna är tagna av min fru.

2 kommentarer:

  1. Ser myspysigt ut och vilka fina tröjor du har stickat till dina söta barn! Förstår att de är glada. =)

    SvaraRadera
  2. Nog är det så att komplimangerna från ens barn är de bästa?

    SvaraRadera